Inny Rytm Podcast: #20 Powrót z urlopu

scroll

Witamy się z naszymi słuchaczami po krótkiej wakacyjnej przerwie. Ja zniknąłem w nadbużańskich chynchach, a Adam wygrzewał się w blasku chorwackiego słońca.

I to będzie dobrym wstępem do naszej dzisiejszej dyskusji. Opowiemy o powrotach z urlopu, jak sobie poradzić z dołem powakacyjnym, jak przygotować się do wakacji i jak zrobić tak, by ten powrót z nich nie był aż taki straszny.

Słuchaj nas m.in. w Spotify

Jeśli odczuwasz stres, masz powakacyjną chandrę nie przejmuj się – to tylko przejściowy stan psychofizyczny, związany z wysiłkiem który wkładamy w mobilizację organizmu do pracy po okresie wypoczynku. Jest to tak zwany zespół napięcia pourlopowego (ang. PHT – post holiday tension).

W tym odcinku usłyszysz

  • Czym jest napięcie pourlopowe?
  • Jak przygotować się do urlopu?
  • Jak przygotować się do powrotu z wakacji?
  • Ile powinien trwać idealny wypoczynek?

Gdzie posłuchać naszych podcastów?

Już za tydzień kolejny odcinek podcastu!

Opowiemy w nim o tym, jak radzić sobie z niepowodzeniami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *