Polityka zwrotów
Czy możemy Ci pomóc?
Czy chcesz zwrócić zamówienie?
W razie pytań prosimy o kontakt: kontakt@innyrytm.pl. W tytule maila proszę wpisać „zwrot” oraz numer zamówienia.
- Przedmiot(y) w Twoim zamówieniu można bezproblemowo zwrócić w celu uzyskania zwrotu pieniędzy
- Aby otrzymać pełny zwrot, musisz poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od dostawy. Należy pamiętać, że wszelkie pierwotne koszty dostawy nie zostaną zwrócone.
- Należy pamiętać, że wszystkie zwroty będą wymagały wydrukowania etykiet i dokumentów przed wysłaniem; będziesz potrzebować dostępu do drukarki
- Można pobrać formularz zwrotu tutaj , jeśli plik nie jest automatycznie pobrać prosimy o kontakt kontakt@innyrytm.pl
Polityka zwrotów
Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą polityką zwrotów, aby zapewnić jak najszybsze rozpatrzenie Twojej prośby:
- Aby otrzymać pełny zwrot, musisz poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od dostawy. Należy pamiętać, że wszelkie pierwotne koszty dostawy nie zostaną zwrócone.
- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
- Wszystkie zwroty będą wymagały wydrukowania etykiety (etykiet) i dokumentów przed wysłaniem.
- Przed zwrotem zamówienia prosimy o kontakt: kontakt@innyrytm.pl
- Będziesz musiał dołączyć formularz zwrotu do paczki, gdy ją do nas zwrócisz. Wszelkie zwroty bez formularza zwrotu nie będą przyjmowane.
- Wszystkie przedmioty muszą być wysłane w dostarczonym oryginalnym opakowaniu. Tam, gdzie jest to przewidziane, do zwrotu należy dołączyć wszelkie markowe opakowania, takie jak worki na kurz, pudełka na biżuterię i metki na ubrania.
- Przedmiot(y) powinien zostać zwrócony niezużyty i w idealnym stanie. Wszelkie zwroty, które są uszkodzone, zabrudzone lub zwrócone bez oryginalnych etykiet, mogą nie zostać przyjęte i mogą zostać odesłane do klienta.
- Nie możesz zwrócić produktów, które zostały wykonane na zamówienie lub spersonalizowane dla Ciebie.
- Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych po potwierdzeniu zwrotu.
- Jesteśmy w stanie zaoferować wymiany.
- Jeśli chcesz wymienić rozmiary. Prosimy o kontakt kontakt@innyrytm.pl Musimy sprawdzić, czy mamy dany rozmiar/artykuł na magazynie.
- Wszelkie pytania i zapytania są obsługiwane przez nasz zespół ekspertów ds. obsługi klienta, dlatego prosimy o kontakt pod adresem kontakt@innyrytm.pl, abyśmy mogli Ci pomóc.
Towary wadliwe
- Jeśli towar jest wadliwy w momencie jego otrzymania, prosimy o poinformowanie o tym naszego Biura Obsługi Klienta w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, e-mailem na adres kontakt@innyrytm.pl. Prosimy o dołączenie zdjęcia i opisu usterki.
- Zorganizujemy dla Ciebie zwrot pieniędzy lub wymianę.
- Jeśli masz przedmiot przez ponad 14 dni, zajmiemy się tym dla Ciebie.
- Pamiętaj, że nie możemy zaoferować naprawy, wymiany ani zwrotu pieniędzy za przedmioty, które posiadasz dłużej niż 6 miesięcy.
- Przedmioty, które są uszkodzone lub w wyniku normalnego zużycia; przez przypadek; lub przez niewłaściwe użycie nie będą uważane za wadliwe.