Czy możemy Ci pomóc?
Czy chcesz zwrócić zamówienie?

W razie pytań prosimy o kontakt: kontakt@innyrytm.pl. W tytule maila proszę wpisać „zwrot” oraz numer zamówienia.

  • Przedmiot(y) w Twoim zamówieniu można bezproblemowo zwrócić w celu uzyskania zwrotu pieniędzy
  • Aby otrzymać pełny zwrot, musisz poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od dostawy. Należy pamiętać, że wszelkie pierwotne koszty dostawy nie zostaną zwrócone.
  • Należy pamiętać, że wszystkie zwroty będą wymagały wydrukowania etykiet i dokumentów przed wysłaniem; będziesz potrzebować dostępu do drukarki
  • Można pobrać formularz zwrotu tutaj , jeśli plik nie jest automatycznie pobrać prosimy o kontakt kontakt@innyrytm.pl 

Polityka zwrotów

Prosimy o uważne zapoznanie się z naszą polityką zwrotów, aby zapewnić jak najszybsze rozpatrzenie Twojej prośby:

  • Aby otrzymać pełny zwrot, musisz poprosić o zwrot w ciągu 14 dni od dostawy. Należy pamiętać, że wszelkie pierwotne koszty dostawy nie zostaną zwrócone.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
  • Wszystkie zwroty będą wymagały wydrukowania etykiety (etykiet) i dokumentów przed wysłaniem.
  • Przed zwrotem zamówienia prosimy o kontakt: kontakt@innyrytm.pl
  • Będziesz musiał dołączyć formularz zwrotu do paczki, gdy ją do nas zwrócisz. Wszelkie zwroty bez formularza zwrotu nie będą przyjmowane.
  • Wszystkie przedmioty muszą być wysłane w dostarczonym oryginalnym opakowaniu. Tam, gdzie jest to przewidziane, do zwrotu należy dołączyć wszelkie markowe opakowania, takie jak worki na kurz, pudełka na biżuterię i metki na ubrania.
  • Przedmiot(y) powinien zostać zwrócony niezużyty i w idealnym stanie. Wszelkie zwroty, które są uszkodzone, zabrudzone lub zwrócone bez oryginalnych etykiet, mogą nie zostać przyjęte i mogą zostać odesłane do klienta.
  • Nie możesz zwrócić produktów, które zostały wykonane na zamówienie lub spersonalizowane dla Ciebie.
  • Otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni roboczych po potwierdzeniu zwrotu.
  • Jesteśmy w stanie zaoferować wymiany.
  • Jeśli chcesz wymienić rozmiary. Prosimy o kontakt kontakt@innyrytm.pl Musimy sprawdzić, czy mamy dany rozmiar/artykuł na magazynie.
  • Wszelkie pytania i zapytania są obsługiwane przez nasz zespół ekspertów ds. obsługi klienta, dlatego prosimy o kontakt pod adresem kontakt@innyrytm.pl, abyśmy mogli Ci pomóc.

Towary wadliwe

  • Jeśli towar jest wadliwy w momencie jego otrzymania, prosimy o poinformowanie o tym naszego Biura Obsługi Klienta w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, e-mailem na adres kontakt@innyrytm.pl. Prosimy o dołączenie zdjęcia i opisu usterki.
  • Zorganizujemy dla Ciebie zwrot pieniędzy lub wymianę.
  • Jeśli masz przedmiot przez ponad 14 dni, zajmiemy się tym dla Ciebie.
  • Pamiętaj, że nie możemy zaoferować naprawy, wymiany ani zwrotu pieniędzy za przedmioty, które posiadasz dłużej niż 6 miesięcy.
  • Przedmioty, które są uszkodzone lub w wyniku normalnego zużycia; przez przypadek; lub przez niewłaściwe użycie nie będą uważane za wadliwe.